02.01.13

Zázračný kelímek - to nejlepší pro Vaše rty

Možná ho spousta z vás už zná, ale asi ne úplně všichni. Zázračný kelímek (Oriflame, objednávat můžete u mě) je takový balzám na všechno. Dá se používat pro hydrataci rtů, hojení menších ranek (např. záděrky u nehtů) i na hrubší kůži na loktech a chodidlech (ale to by byla asi velká spotřeba).


Vyrábí se v několika vůních - bez vůně, čokoládový, vanilkový, třešňový, karamelový a nejnovější mandlový. Já mám bez vůně a mandlový, mamka měla vanilkový a rozhodně mě teda nejvíce nadchnul právě ten mandlový. Účinky jsou samozřejmě úplně stejné jako u neparfemovaného, ale ta vůně je naprosto ohromující! Už jen kvůli ní si rty ve škole neustále mažu (mam ho v kosmetické taštičce v kabelce, neparfemovaný mám u postele). 


Je to vlastně vazelína, jakou si můžete koupit od Baley ve velké nádobce za 40 Kč, ale v menším, praktičtějším a hezčím balení. A není ani tolik mastný jako vazelína. Někomu ale může připadat nechutné, patlat si na rty něco prstem. Další plus je výdrž. Tenhle neparfemovaný kelímek mám už téměř 2 roky, používám ho každý večer před spaním a pořád nedošel, takže je to vlastně ještě bezedný kelímek. :)


Takovou jeho napodobeninou je tento kelímek od Avonu (také můžete objednávat u mě). Je sice levnější, ale nevypadá tak luxusně jako Zázračný kelímek a připadá mi, že kůži tolik nezjemní a nedokáže tolik a tak dlouho hydratovat. Navíc má jen neparfemovanou verzi a broskvovou a to mě zas tak nebere.

Znáte tyto kelímky? 


3 komentáře:

  1. Mám od avonu ten balzám a mám ho ve variantě mléko a med. Voní mi hezky a používám ho na noc, protože mi přijde hutnější než zázračný kelímek (ten mám vanilkový, mňam), tudíž mi to přes noc na rtech nevadí... A docela dobře funguje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako neřikám, že je ten od Avonu špatnej...ale celkově mám prostě radši ty od Oriflamu :)

      Vymazat
    2. Tak jsem to zblbla, je to včelí vosk, ale voní mi to moc :-D
      A po zvyknutí jsem s ním spokojená, no :-)

      Vymazat