10.11.13

Dokonalé zpevnění nehtů

Znáte to, někde na blogu vidíte recenzi na výrobek se slibnými účinky a hned ho musíte vyzkoušet. Stejně jsem to měla s tímto zpevňujícím lakem od Gabriella Salvete o kterém básnila Lili. A slibné účinky se dostavily.


Gabriella Salvete - Strong gel elixir - cca 90 Kč

Vypadá jako lak, ale je to ve skutečnosti gel. Nemusíte se bát načervenalé barvy, nehty nezbarví. Nanáším ho na odlakované nehty - na nehty i kůžičku kolem nich. Nechám chvilku působit, poté vmasíruji do kůže a nehtů. Nakonec ruce pořádně mýdlem umyji. Musím říct, že vážně dělá zázraky. Brala jsem i vitamíny proti lámání nehtů a bylo to k ničemu. Až po cca 5 použitích tohoto zázračného elixíru se mi nehty opravdu přestaly lámat. Už bych ho za nic nevyměnila!!

3 komentáře:

  1. Jaká je cena? Třepily se ti předtím třeba nehty?
    Potřebovala bych něco proti třepení, už mě to fakt štve.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi 90 Kč, já ho kupovala ve slevě asi za 60...ano třepily se mi, nic nezabíralo.
      Za zkoušku nic nedáš, mě to fakt pomohlo :)

      Vymazat
    2. Děkuju za radu :) Teď v sobotu se mi zlomil krásně dlouhý nehet na prsteníčku, nemůžu se na něj teď ani dívat :D S tím třepením je to hrůza. Mám zpevňovač od Four seasons a přijde mi, jakoby fungoval jenom na některé nehty :D Asi tenhle vyzkouším. Mohla bych na něj taky narazit někde ve slevě :D

      Vymazat