03.12.13

Nejlepší kamarád do zimního počasí

Všichni to určitě znáte. Přijde zima a s ní kašle, ale hlavně rýmičky. Látkové kapesníky už se dávno nenosí (aspoň já si to myslim a hlavně mi to přijde nechutné), a tak neustále smrkáme do papírových a náš nos tím dostává pořádně zabrat. Proto bychom v zimě neměli zapomínat pečovat také o něj.


Ráda bych vás seznámila s mým novým skvělým kamarádem, nosním balzámem od Saloosu. Je to vlastně jakási vazelína, která obsahuje menthol (nebo něco podobného). Podle výrobce balzám prokrvuje nosní sliznice a tím napomáhá uvolňovat dýchací cesty. Zabraňuje odírání a olupování namáhané citlivé pokožky a napomáhá její regeneraci. Nezbývá mi než s tím souhlasit. Mažu se s ním vždy, když mám nos odřený od věčného smrkání nebo když jen cítím, že mám ucpaný nos. Je úžasný, můžu vám ho vřele doporučit. Už jsem na něj naučila i svoji kamarádku. :)

A jak se používá? Stačí namazat ho kolem nosních direk nebo tam, kde máte nos odřený. Můžete se takto mazat jak často chcete. Je to povinná výbava všech rýmičkářů. :)
Balzám seženete například na biooo.cz za 76 Kč.

2 komentáře:

  1. Pěkný článek :) My právě začínáme :)

    OdpovědětVymazat
  2. Saloos je skvělá značka, taky mám od ní pár balzámů :)

    OdpovědětVymazat