19.04.14

Kosmetický haul

Za posledních pár dní se mi docela nakupila kosmetika. Vím že tyto new in články jsou i na ostatních blozích celkem dost oblíbené a já sama si takovéhle články ráda přečtu, proto se vám tedy také pochlubím, co mám nového. :)


Babička dělá Fleur de Santé, které teda moc nemusím, ale když přede mě strčila velkou krabici plnou šminek a krémů této značky, ať si vezmu co chci, samozřejmě jsem nepohrdla. Bylo mi ale blbý si brát všechno, proto jsem si vybrala "jen" těchto 7 věcí. Řasenka je voděodolná, takže se hodí na léto, linky jsem si stejně zrovna chtěla kupovat. Stíny jsou super, jen je škoda, že dost práší. Jeden z lesků a rtěnku asi použiju na poslední zvonění a tuhý parfém Femme vůbec není špatný!


Já sama jsem Avon lady, neobjednávám ale každý měsíc, ne vždy mě něco až tak zaujme. Teď jsem objednala po delší době a samozřejmě to zase nezůstalo u jedné věci. Ty jejich spreje naprosto miluju a zrovna na ně byla skvělá akce, takže jsem je tam přece nemohla nechat. Maska na vlasy i šampon už mi dochází a tyto byly taky v akci. S řadou naturals mám dobré zkušenosti, tak doufám, že mě tentokrát nezklame.


Na začátku dubna byla v Rossmannu akce na pleťové vody a micelárky 1+1 zdarma, koupila jsem si tuhle pleťovou vodu na smíšenou pleť a tu proslulou micelárku, kterou mám ale u přítele, takže vám ji nemůžu ukázat. Essence tužka na obočí je pro mě už nezbytností, tělové mléko Yves Rocher bylo jako dárek u časopisu Žena a život.

Co hezkého jste si pořídily v posledních dnech vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat