26.04.14

Morning energy - vitaminové probuzení

Dřív jsem si ráno ani neoplachovala obličej, jen jsem ho přejela tamponkem s tonikem. Po jednom rozhovoru s kamarádkou jsem ale obrátila a začala každé ráno používat tento osvěžující gel od Clean&Clear - Morning Energy.


Gel obsahuje vitamin C a výtažky z ženšenu. Najdete v něm takové mikroperličky, ve kterých jsou nejspíš ukryty právě tyto ingredience. Každé ráno namočím obličej vodou, pak stačí jedno pumpnutí, abyste měli na ruce dostatek gelu. Promasíruju s ním obličej a už po chvilce cítíte svěžest, až trochu pálení (asi díky ženšenu), které vás opravdu probudí. Mám smíšenou pleť a netvoří se mi po něm nic nežádoucího, takže vřele doporučuji. Já ho kupovala ve výprodeji v Tescu asi za 30 Kč, normálně ho ale seženete v drogérkách za něco kolem stovky.


Nechápu, proč se mi to pořád nahrává takhle. Nevíte někdo co s tím? 

A jak se ráno probouzíte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat