17.04.14

NOTD: ve stylu mořské panny

Naprosto miluju lakování nehtů a nedovedu si představit, že bych někam vyrazila s nehtama bez laku. Je to už taková moje rutina, nehty odlakuju a opět zase nalakuju. Mám laků celkem dost a baví mě si neustále kupovat nové, ikdyž se snažím poslední dobou krotit.


Často někde pokukuju po třpytkatých lacích, ale vždycky zaženu myšlenku na koupi kvůli problémům s odlakováním. Už jsem ale konečně přišla na to, jak relativně rychle a efektivně shodit třpytky dolů, a tak jsem samozřejmě hned musela třpytkatý lak nahodit. Pod něj jsem dala nějaký ten nude lak, mám pocit, že to vypadá upraveněji. Spousta kamarádek mi tyto nehty chválila, tak doufám, že se to bude líbit i vám.


Co jsem použila:

péče - Gabriela Salvette - Strong gel (počti si o něm zde)
base coat - Essence
1.vrstva - Essence - Cotton candy
2.vrstva - Models own - Dancing queen
top coat - NYC - Turbo dry


Jste taky takové lakovací maniačky? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat