06.04.14

Spotřebováno za březen

Krásné nedělní odpoledne! :)

Mega mega mega dlouho jsem vůbec nepřispívala, ikdyž jsem celou dobu pilně zkoušela nové a nové věci a pořád laškovala s tím, jestli něco napsat nebo nenapsat, ale většinou jsem od toho upustila kvůli času. Teď jsem se rozhodla, že se budu pokoušet sem přispívat alespoň 2x týdně (to si snad čas najdu), mám totiž tolik věcí, o kterých bych vám chtěla říct!

A dneska začnem se spotřebováno, nakupilo se mi toho celkem dost, z čehož mám fakt radost!


Krém na ruce s vůní heřmánku - Balea (dm, cca 30 Kč)
Super velikost do kabelky, fajn vůně, ale je na mě moc tekutý (stejně jako ostatní krémy od Baley). Znovu bych si ho tedy určitě nekoupila

Sprej na posílení vlasů (Avon, kolem 70 Kč) a lak na vlasy Wellaflex (dm, Rossmann, cca 90 Kč)
Oba vlasy hezky provoněli, splnili to, co splnit měli. Sprej jsem používala před tepelnou úpravou. Jak sprej, tak lak bych si pořídila znova, teď mám ale na jejich pozici jiné zástupce.

Gliss kur - šampon s bambuckým máslem (dm, Rossmann, 70 Kč)
Četla jsem o něm u Mii, psala, jak jí udělal krásné hebké vlasy, a tak jsem nelenila a taky pro něj běžela. Mým vlasům ale bohužel nesednul, byly příliš zatížené, bez lesku a mnohem víc se mi mastily. Za mě tedy už znova ne.

Nivea - tělové mléko pro suchou pokožku (dm, Rossmann, něco kolem 100 Kč)
Tak tohle je prosím nejlepší tělové mléko jaké jsem kdy měla! Dobře se roztírá, skvěle se vsakuje, pokožka je po něm pěkně "napapaná" a ještě navíc hezky jemně voní. Nemám co bych mu vytkla, až spotřebuji všechna tělová patlátka co tu mám, určitě si koupím další.

Vůně Outspoken by Fergie (Avon, 90 Kč)
Zezačátku mi velice vyhovovala, později už na mě byla moc těžká. Určitě ji ale očichněte, pokud budete mít možnost. Znovu si ji nekoupím.

Mozaikový pudr Dermacol (dm, Rossmann, cca 85 Kč)
Můj druhý mozaikový pudr. Pořád si stojím zatím, že skvěle voní, je jemný a příjemný, s jeho matovací schopností jsem také spokojená. Kdybych teď neměla jeho sypkého kolegu, určitě bych si ho koupila znovu. Vřele doporučuji!

Zázračný kelímek - mandle (Oriflame, kolem 150 Kč)
Tyhle kelímky zná snad každý, i já jsem o nich psala tady. Teď mi ale vadí jejich balení, proto si balzámy přelívám do klasických obalů od tyčinkových balzámů (návod dodám), s tím se mi pracuje mnohem lépe. Mám doma ještě asi dva, ale nevím, jestli si ještě nějaký koupím až je spotřebuji, vážně mi vadí se v nich hrabat.

Maska na vlasy Loreál Elseve Total Repair Extreme (dm, Rossmann, 100 Kč)
Tahle maska mi vlasy vždycky krásně vyhladila, zacelila a byly po ní hezky jemné a lesklé. Bohužel jsem si ale pak musela mít vlasy častěji, proto se k ní určitě nevrátím.


Kostka do koupele - malina a ostružina (Yves Rocher, 29 Kč)
Tyhle kostky mám moc ráda, hodíte ji do vany, ona se rozpustí, pěkně vám koupel provoní (a lehce obarví) a vy můžete relaxovat. Super věc pro koupelové maniaky, určitě si jich zas několik do zásoby koupím!

Plátýnková maska s aloe vera Pure Source od Misshy (plumfooleryshop, 47 Kč)
S touto maskou je docela sranda, recenze zde. Použila jsem si nadvakrát, byla velmi příjemná a zanechala pocit svěží pleti. Určitě si jí zas někdy pořídím.

Teď už jen pár slov ke vzorečkům. V Sephoře jsem dostala asi 4 vzorečky jejich silikonové báze pod make-up, a tak jí pravidelně zkouším. Zatím jsem s ní velice spokojená a přemýšlím nad její koupí.
Z dm mám vzoreček tělového mléka od Dove. Nesnáším tu jejich vůni, nicméně je ale mléko velice příjemné. Pokud bych si ho tedy kupovala, tak jedině v nějaké variantě s vanilkou, kokosem nebo něčím podobným. 
Pleťový krém Ideália od Vichy už znám moc dobře, protože byl loni na jaře v Senzaboxu. Moc mi vyhovoval, nikdy jsem neměla krásnější pleť než s ním. Až domažu svůj současný krém, určitě si ho koupím.

A jak jste minulý měsíc spotřebovávali vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat